من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

تحریم گوگل در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری

تحریم گوگل در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری


8011 277x300 تحریم گوگل در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری

 

به دنبال اهانت فیلمی موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط تهیه کنندگان و بازیگران و کارگردان این فیلم و همچنین حمایت شرکت ” گوگل ” از این اقدام پلید مسلمانان جهان طی فراخوانی با موضوع ” دعوت علمای اسلام برای تحریم گوگل ” قصد تحریم دو روزه این شرکت و سایت های مربوط به آن را دارند.


به گزارش مجله اینترنتی دریافتی به نقل از جام ، بدلیل بی اعتنایی مدیر شرکت گوگل به درخواست مسلمانان برای حذف فیلم توهین آمیز به شخصیت والای رسول الله (ص) مسلمانان جهان روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۴ و ۲۵ سپتامبر _3و4مهر) اقدام به تحریم و منع استفاده از سرویس های گوگل و یوتیوب خواهند کرد.

پیش بینی شده با این کار ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.


گفتنی است این اولین باری نیست که گوگل اقدام به شیطنت و دردسرسازی نموده و قبلا نیز در پروژه های کثیفی اقدام به حذف نام “خلیج همیشه فارس” از گوگل مپ، و تحریم کاربران ایرانی گرفته تا تزئین لوگوی گوگل با نماد صهیونیسم، و جاسوسی برای شبکه های اطلاعاتی صهیونیستی–آمریکایی نموده است.


جالب اینجاست که گوگل با مشاهده این فراخوان سرویس گوگل وب مستر تولز را برای ایرانیان مسدود نموده است!


همگام با مسلمانان جهان در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرویسهای گوگل را تحریم و از آنها استفاده نخواهیم کرد تا در دفاع از پیامبر حرکتی هرچند کوچک انجام دهیم.


کاربران ایرانی میتوانند از موتورهای جستجویی ایرانی و خارجی دیگر بجای این سرویس ها استفاده کنند که نمونه ای از سایتهای جستجو در زیر خواهد آمد:

www.search.yahoo.com

www.bing.com

www.amazon.com

www.ask.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد