من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

عقرب در حال زایمان

 عقرب در حال زایمان ...
آیا عقرب در حال زایمان دیده‌اید؟


فوق العاده جالب




 برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب توجه کنید... 



پشت عقرب شکافته می‌شود تا بچه‌ها از آن خارج شوند.





روز دوم هم بچه ها در حال خارج شدن هستند.



روزهای سوم و چهارم و پنجم هم خروج بچه ها ادامه دارد.



و اینجاست که بخشی از قدرت خدا در اینجا نمایان می‌شود،

بعد از پایان یافتن وضع حمل، پشت عقرب همانند روز اول بر می‌گردد و درست می‌شود.



نظرات 5 + ارسال نظر
hesamkj چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 18:03 http://lucreweb.blogsky.com

سلام
1-اگه دوست داری از وبلاگت یه درآمد ثابت ماهیانه داشتی باشی (بین 50 الی 300 تومان) می تونم کمکت کنم ! (خودم ما بین این دو بازه درآمد دارم)

2- یه سر به وبم بزنی ضرر نمیکنی !

3- یه راه مطمین رو پیشنهاد دادم !

4-با تبادل لینک هم موافقم!

5- وقت چندانی نمیزاری - پول هم نمیدی -معتبر هم هست (خلاصه سنگ مفت- گنجشک مفت)

6-معرفی کل سیستم 10 دقیقه طول نمیکشه!

7-هیچی دیگه موفق باشی ...

نسیم پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 17:19 http://www.ashkebaran160.blogfa.com

سلام آقا وحید
پستِ جالبی بود.
وبلاگت از وقتی تغییرش دادی جالب تر و جذاب تر از قبل شده. کلا هم خیییییییییییلی جالب و قشنگه

خواهش میکنم.ممنون.ولی منظورت از تغییر چیه؟

محمدصالح یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 19:43

سلام اقاوحیدخوبی خب چراعصبانی میشی داداش
خداییش به طورخودجوش حذف شده توپست خوش امدگویی هم گفتم بیابخون
راستی دوباره باافتخارلینک شدید

شوخی کردم.مرسی

علی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 15:20

جالب بود

کوی غریبان دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 08:38 http://arefeh89.blogfa.com

سلام
الله اکبر
ولاحول ولاقوه الا بالله
قشنگ بود و تامل برانگیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد