من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

من و تو

وبلاگی صمیمی با مطالب متنوع

جمله زیبای استادَ

دانشجویی به استادش گفت:

استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم.

استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت : ایا مرا می بینی؟

دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.

استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید!




  

نظرات 5 + ارسال نظر
پخش کتاب ایران (پکتا) سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 13:42 http://www.pakta.ir

با سلام؛

سایت پکتا، بزرگترین سایت فروش اینترنتی کتاب راه اندازی شده و آماده ی خدمت رسانی به علاقمندان می باشد.

سایت پکتا افتخار دارد که در حال حاضر با بسیاری از ناشران کشور همکاری می کند، ناشرینی نام آشنا همچون سمت/ امیر کبیر/ دانشگاه امام صادق/ افق/ سوره مهر/ بوستان کتاب/ فرهنگستان هنر/دارالفکر/ نشر صدا/ فصل پنجم(ناشر تخصصی کتاب های شعر)/ ناقوس/ دانشگاه تهران/ علم/ سخن/هرمس/ دانشگاه پیام نور/ اشراقی/ دانشگاه ادیان و مذاهب(پخش انحصاری کتاب های این ناشر) / پژوهشگاه حوزه و دانشگاه/و...

خرید از سایت به صورت آنلاین بوده و کتاب مورد نظر شما به آدرس دلخواهتان ارسال خواهد شد.

برای خرید از سایت فقط کافی ست یک بار در سایت عضو شوید و سپس به راحتی خرید کنید.

تلاش ما بر این است که تمام نیازهای شما دوستان عزیز را در زمینه ی کتاب برآورده کنیم...
در صورت تمایل آدرس سایت ما را در قسمت دوستان خود قرار دهید تا ما هم از طریق وبلاگ تبلیغاتی خود با شما تبادل لینک داشته باشیم (آدرس وبلاگ www.pakta.blogfa.com)

با تشکر و سپاس...

تیم مدیریتی سایت پکتا

www.pakta.ir

هر آنچه از کتاب می خواهید...

خاله صدیقه دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 09:26

دلم براتون تنگ شده- قشنگ بود قران میفرماید به هرجارو خودتون رو قرار بدید اونجا خداست ماچشامون انگار بسته راستی از مطلب خوبتون انتخابات ازاد کیف کردم وبلاگ رجا روسربزنید

manam hamintor

خاله صدیقه دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 09:30

راستی آدینه دوست قدیمی وخاص منه بهشسربزنید (بچه گنچشک)

chashm

نسیم پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:36 http://www.ashkebaran160.blogfa.com

فائزه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:39

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد